סערת קברי החיילים • גנץ: "תתנצל בפני המשפחות", נתניהו: "תקלה"

איתי גדסי No Comments on סערת קברי החיילים • גנץ: "תתנצל בפני המשפחות", נתניהו: "תקלה"

סרטון תעמולה של מפלגת הליכוד שפורסם הערב, עורר סערה גדולה במחנה השמאל. הסרטון שבו השתתף העיתונאי אבישי עברי ביקש לחדד את ההבדלים לטענתו בין שלטון ימין לשמאל. בסוף הסרטון נראתה תמונה של קברי חיילי מה"ל והאשמת השמאל על גרימת מוות מיותר בגלל וויתורים מדיניים| נתניהו: "תקלה, הוראתי לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים כנגד האחראים" | כחול לבן: "חיילי צהל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי" | יעלון: "נתניהו מחריב את הממלכתיות על מזבח ההישרדות"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סרטון תעמולה של מפלגת הליכוד שפורסם הערב (שלישי) מעורר סערה במחנה השמאל בישראל. בסרטון העיתונאי אבישי עברי מציג את עמדת הימין מול השמאל ולמה בני גנץ מסתיר את דעותיו, לטענתו מכיוון שהציבור נמצא בימין ולכן בא גנץ בעורמה לעם אבל הוא שמאל. בהמשך הסרטון נראים תמונות של פיגועים ומחבלי חמאס, שם נאמר כי השמאל יביא עלינו אסון, בסוף נראים קברות חיילי צה"ל. תמונת קברי החיילים עוררה מהומה רבתי במחנה השמאל שרץ לתקוף את נתניהו בחריפות.

מהליכוד נמסר הערב, כי כלל האחראים על שידור הליכוד טי וי הושעו עד להודעה חדשה, כולל העיתונאי אבישי עברי.

יו"ר העבודה, אבי גבאי: "‏עד כאן ביבי. לחלקות הצבאיות אתה לא מכניס את הטינופת שלך. תתנצל בפני גנץ והמשפחות".

מכחול לבן נמסר: "חיילי צהל שנפלו בקרב ובני משפחת השכול לא דמיינו שראש ממשלה ישתמש בהם לסרטוני קמפיין פוליטי. לך תתנצל בפני המשפחות מייד, או שהכתם הזה ילווה אותך כל חייך. תתבייש נתניהו".

בוגי יעלון מסר בתגובה: "נתניהו ממשיך לרסק את ישראל. אסור, פשוט אסור שזכרם של חללי מערכות ישראל וכבוד משפחת השכול המאחד את כולנו מאז ומתמיד, יהיה כלי בקמפיין פוליטי גם כשמצבו המשפטי והציבורי של נתניהו קשה. נתניהו מחריב את הממלכתיות על מזבח ההישרדות. חרפה כזו עוד לא ראינו".

מרצ בתגובה לסרטון הליכוד: "לנתניהו ולימין כבר אין גבולות. מי שהצניח את הכהניסטים לכנסת, עכשיו גם מעז לשחרר לאוויר סרטון מחלחל בכיכובו של האיש שרק השבוע הצדיק את הרוצח גולדשטיין".

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "מייד כשדווחתי הערב על טעות העריכה המצערת שנעשתה במטה הליכוד, הנחיתי להסיר את התמונה, לתחקר את האירוע ולנקוט צעדים נגד האחראים לתקלה. כאח שכול שב-43 השנים האחרונות עולה לקבר אחיו ז״ל בהר הרצל, אני מבין היטב את כאב המשפחות‬".



0 תגובות